1. Înregistrare / creare cont

Îți creezi cont de organizator în câteva secunde. Solicităm doar adresa ta de e-mail, fără număr de telefon, firmă sau alte formulare complicate.

Datele de facturare sunt necesare doar dacă achiziționezi servicii sau pachete de promovare.

Mergi la pagina de înregistrare →

2. Cumpără credite pentru evenimente

Poți alege orice pachet de credite: pentru publicare simplă sau pentru promovare extinsă a evenimentelor tale.

Plata este 100% securizată prin Netopia Payments și acceptă toate metodele rapide:

  • Apple Pay

  • Google Pay

  • BT Pay (Banca Transilvania)

  • Plăți cu orice tip de card (Visa, Mastercard, Maestro)

  • Alte portofele digitale suportate de Netopia

Creditele se activează instant în contul tău după finalizarea plății și pot fi folosite imediat pentru orice eveniment.

3. Adăugarea evenimentului

Completezi rapid titlul, descrierea, datele, ora, locația și imaginea. Poți alege publicare simplă sau eveniment promovat, în funcție de pachetul de credite achiziționat.

Poți edita oricând informațiile, chiar și după publicare.

4. Aștepți aprobarea evenimentului

Fiecare eveniment este verificat manual pentru a ne asigura că totul este corect.

În mod obișnuit, aprobarea se face în max o oră, conform informațiilor din secțiunea Întrebări frecvente. Primești notificare atunci când evenimentul devine vizibil public.

5. Urmărești rezultatele și creditele disponibile

Din panoul de organizator vezi câte credite mai ai, câte evenimente poți adăuga și cum performează campaniile tale.

Poți solicita oricând rapoarte detaliate și poți intra în contact cu echipa Onevent pentru întrebări, ajustări de promovare sau recomandări.

Contact & Suport clienți